18 листопада 2016 року відбулось нагородження учасників творчого конкурсу з нагоди Міжнародного дня без автомобілів.Дня,коли хочеться нагадати громадськості про проблеми, які несе з собою автотранспорт.Участь в конкурсі приймали учні 4-А класу ЗОШ№1 м.Рава-Руська. Переможці отримали подяки від адміністрації регіонального ландшафтного парку ,,Равське Розточчя,,.Щиро дякуємо усім, хто долучився до нашого конкурсу,за проявлені старанність,фантазію та працю,а також класному керівнику-Крупі Зоряні Іванівні!
Найбільш актуальними для формування екологічної грамотності, екологічного світогляду школярів є три аспекти екологічної освіти: екологічна освіта й виховання в загальноосвітніх школах; екологічна освіта й виховання в позашкільних закладах; екологічна освіта й виховання в процесі туристсько-краєзнавчої діяльності. Ці аспекти, на нашу думку, є найбільш значущими у формуванні екологічної культури школярів, яку ми розуміємо як результат екологічного освіти.У своїй діяльності РЛП,,Равське Розточчя,,використовує усі аспекти,а також шукає нові методики та способи у донесенні інформації у ході екологічного виховання.
«Енергозбереження заради майбутнього»-така тема уроку для школярів 10 класу школи інтернат проведеного РЛП,,Равське Розточчя,,
Боротися зі звичками досить складно.Ми,на превеликий жаль, досі не звикли до думки, що ресурси потрібно берегти, адже їх запаси не безмежні.Найчастіше ми споживаємо набагато більше,ніж нам необхідно насправді–не закручуємо кран,коли чистимо зуби або голимося,забуваємо вимкнути світло,виходячи з кімнати,включаємо взимку обігрівачі,замість того,щоб поміняти вікна та двері,утеплити стіни і скоротити до мінімуму втрати тепла.У планах- проведення конкурсу проектів серед навчальних закладів,який нестиме в собі дві складові – соціальну і технічну.
«Я за чисте довкілля!»
Під таким гаслом проведено екоурок для школярів 3-го класу у ЗОШ№1.
Вплив людини на довкілля стає все більш активним та різноманітним.Людина змінила біосферу і створила ноосферу. Змінився екологічний баланс країн.Тепер необхідно вишукувати нові способи охорони здоров’я внаслідок шкідливих впливів, викликаних забрудненням повітря, води, ґрунту, радіаційним та хімічним забрудненням.Проблеми, пов’язані зі збереженням генетичного фонду нації та зміцненням здоров’я, в умовах сучасного деградованого довкілля вимагають докорінної зміни підходів до охорони довкілля як з боку держав так і всієї світової спільноти.Ці питання ми обговорили з дітками,відповідали на їх запитання провівши таким чином черговий екоурок.